مسافرت های ارزان

مسافرت های ارزان با تورباتو

مسافرت های ارزان

مسافرت های ارزان با تورباتو

مسافرت های ارزان
  • ۰
  • ۰

جینو پارادایس مجموعه ای بزرگ، تفریحی و چند منظوره در تور گرجستان است که می تواند برای شما یک روز تفریحی و متفاوت را در تفلیس رقم بزند. فرقی نمی کند چه زمانی سفر به پایتخت گرجستان را در برنامه خود قرار داده اید، درهای جینو پارادایس تمام روزهای سال به روی شما باز است و می توانید از تفریحات و خدماتش، هم زمان استفاده کنید. در کل در این مجموعه تفریحی یک پارک آبی، بخش ماساژ و سونا و بخش بدنسازی به چشم می‌خورد. قسمت پارک آبی جینو پارادایس تور گرجستان یکی از بخش های قابل توجه و بزرگ مجموعه است که در آن تفریحات هیجانی متفاوتی وجود دارد که عبارت اند از:

  • سرسره سورتمه
  • بخش ساحلی
  • تفریحات هیجانی و آبی
  • بخش کودکان
  • پارک داینو 
  • استخرها

در کنار همه این بخش ها، خدمات دیگری در جینو پارادایس در اختیار بازدیدکننده ها قرار می گیرد که از آن جمله می توان به رستوران و کافه و سالن برگزاری مراسم و جشن ها اشاره کرد.

جالب است بدانید که جینو پارادایس مجموعه ای تازه ساخت بوده و زمان آغاز ساختش به سال ۲۰۱۲ بر می گردد. برای احداث این مجموعه ی چند منظوره، هزینه ای در حدود ۱۹.۸ میلیون یورو (حدود ۹۰ میلیارد تومان) به کار گرفته شد و در نهایت پس از ۲ سال، ساختِ آن به پایان رسید. در مرکز تفریحی جینو پارادایس ۱۲ استخر سرپوشیده و فضای باز وجود دارد که آب آن ها با ۱۰ مسیر فیلتری مختلف تصفیه می شود.

بخش های مختلف جینو پارادایس تفلیس

همان طور که اشاره شد، در جینو پارادایس، طیف مختلفی از تفریحات و خدمات، پیش روی شماست که در این جا به صورت جداگانه هر یک را به شما معرفی می کنیم. ابتدا به سراغ بخش های مختلف پارک آبی تفلیس می رویم و سپس باقی بخش های مجموعه را از نزدیک خواهیم دید. 

پارک آبی جینو پارادایس 

شش بخش تفریحی در این پارک آبی دیده می شود:

۱) سرسره سورتمه | Toboggan

سورتمه، مرتفع ترین سرسره شرق اروپاست که طولی در حدود ۳۱ متر دارد و با ۶ سرسره مختلف در انتظار شماست. هر کدام از سرسره های سورتمه سرعتی متفاوت دارند و با جلوه های نوری و صوتی منحصر به فرد، هیجان را با طعم غافل گیری در اختیار شما قرار می دهند. 

دمای آب: ۳۲ درجه سانتیگراد

تعداد سرسره ها: ۶

حداکثر سرعت: ۶۰ کیلومتر در ساعت

محدودیت سن: کودکان زیر ۱۲ سال مجاز به استفاده از سرسره نیستند.

http://bit.ly/2HzEk7y

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی