مسافرت های ارزان

مسافرت های ارزان با تورباتو

مسافرت های ارزان

مسافرت های ارزان با تورباتو

مسافرت های ارزان
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه به سفر خود بروید، بد نیست که نیم نگاهی به برخی از آخرین اپلیکیشن های بازار، برای گوشی های اندروید داشته باشید. همینطور آخرین ابزارها و گجت های موجود که مهمترین ویژگی آنها این است که فضای بسیار کمی از چمدان شما را اشغال می کنند اما کاربرد زیادی دارند و سفر را برای شما آسانتر
می کنند. ما در تورباتو به معرفی برخی از آخرین گجت ها می پردازیم:

داشتن ردیاب بار ترک دوت در تور کیش

قابلیت این ابزار این است که در هنگام سفر به ویژه با هواپیما می توانید بار خود را ردیابی کنید. این ابزار از GPS استفاده نمی کند، بلکه از سیستم های تلفن های همراه بهره می گیرد و موقعیت خود را با سیگنال ها به گیرنده شما ارسال می کند. با داشتن این ابزار خیال شما آسوده خواهد شد و هرگز دلواپس گم شدن بار خود نخواهید بود.

گیرنده آنلاین روکو

این گیرنده آنلاین (ورژن HDMI) به راحتی از طریق پورت HDMI به تلویزیون شما متصل می شود و شما می توانید بهترین برنامه ها را از این طریق تماشا کنید. از میان بیش از ۱۰۰۰ شبکه تلویزیونی و ۳۱۰۰۰ فیلم می توانید برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید. این ابزار یک کنترل از راه دور در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توانید از طریق گوشی موبایل آن را کنترل کنید.

دستگاه تست سلامتی مسافران

این ابزار کوچک قابل استفاده برای افرادی است که پا به سن گذاشته اند و نگران سلامتی خود هستند یا سابقه یک بیماری را داشته اند. Tinke به این افراد کمک می کند تا میزان فشار عصبی و تناسب در سلامتی خود را اندازه گیری کنند. این ابزار به قسمت پایین iPhone متصل می شود. کاربر انگشت شست خود را بر روی صفحه سنسور آن قرار می دهد و سپس ابزار تغییرات شدت خون در پوست، ضربان قلب، نرخ تنفس و میزان اکسیژن خون را تشخیص می دهد و آشکار می کند. همچنین نتایج را در طول زمان مقایسه می کند تا تصویر کاملی از تغییرات میزان فشار و سلامتی را ارائه دهد.

داشتن باتری اضافه

چه کسی دوست دارد که در هنگام سفر خود بدون شارژ بماند؟ این باتری خارجی یک ابزار کاملا کاربردی در شرایط فوری است. خیلی سنگین نیست و در عین حال بسیار قوی است. کافی است که قبل از سفر آن را کامل شارژ کنید؛ بنابراین می توانید با آن یک دستگاه iphone را ۴ بار و تبلت را ۲ بار شارژ کنید.

هدفون ضد صدا

هدفون های ضد نویز، ابزاری هستند که صداهای ناخواسته را بسیار کاهش می دهند. این قابلیت باعث می شود که شما بدون نیاز به زیاد کردن صدای موسیقی از آن لذت ببرید. همچنین یک مسافر می تواند در طول سفر خود و در یک ماشین پر سر و صدا به راحتی بخوابد.

موبایل Spareone mobile

به طور خلاصه، این تنها موبایلی است که شما می توانید در تمام دنیا از آن استفاده کنید. در سال ۲۰۱۳ این اختراع جایزه «همایش اتحادیه مشتری و الکترونیک » (CEAC) را به خود اختصاص داد و این به خاطر عمر طولانی باتری (باتری AA) این قطعه است که ۱۵ سال می باشد. استفاده این گوشی بیشتر در مواقع ضروری و در مکان هایی که آنتن وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی